torsdag 9 september 2010

Pfft, längesedan jag skrev här. Det känns inte lika nödvändigt längre. Kanske för att jag inte har något speciallt jobbigt att skriva av mig, eller så är jag bara för lat. Jag vet inte riktigt.
Men just nu är det mesta fint. Jag gillar skolan. Jag gillar människorna där. Jag älskar Anthon. Även om han inte är hos mig längre så går det bra. Jag ska åka ner till honom imorgon. Första gången jag åker ner till Halmstad på flera månader. Det blir säkert fint, vi ska på spelning osv.

Är dock sinnessjukt förkyld. Varför blir jag alltid sjuk när jag börjat skolan igen? Och varför håller det alltid i sig så länge? Så jävla onödigt. Jävla luftrör.
Men men.

Nödvändigt inlägg~
Lev väl.

1 kommentar:

  1. Jag saknar dig här på blogspot :((((

    Din blogg är ju i princip den enda jag läser :((


    Älskar dig, helgen vart asvärd<3

    SvaraRadera