fredag 30 juli 2010

Ångest.
Det är inte ens augusti än, men snart. Det känns redan som höst. Det regnar, blåser och allt är tråkigt och jobbigt. Den där underbara sommarbubblan av rosa moln och regnbågar och allt underbart har spruckit och nu tränger verkligheten på igen. Fy. Jag läste på hemsidan att jag börjar skolan den 26 augusti. Den 26e? Kunde dom inte valt ett sämre datum? Inte ens en dag efter? Dessutom är det typ en torsdag, vemfan orkar börja skolan på en torsdag efter sommarlovet? Idioter. Varför inte bara skjuta fram det till måndagen efter. Så dumma. Blir så trött. Jag vill ha lov. Jag vill inte ha vinter. Hela min kropp och sinne säger emot. Det enda som gjorde förra vinterhalvåret uthärdligt var Anthon. Min fina. Jag behöver all hjälp som finns för att klara mörkret. Det är så himla mörkt annars.

Jag blir deppig bara av att tänkta på att jag tänkte på hösten redan.
Äckelallt just nu.

Jag vill gå på konsert, och på Liseberg. Huhu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar