måndag 8 mars 2010

Jag vill.
Jag vill packa mina nödvändigaste grejer i min alldeles för trånga ryggsäck. Jag vill vara jätteglad i skolan hela dagen för jag vet att jag kommer att få vara med dig sen. Jag vill springa ner till spårvagnen och åka till centralen direkt när skolan slutat. Jag vill bli sådär jättenervös som jag alltid blir innan jag ska få träffa dig, som om det vore första gången vi ses igen. Jag vill bli sådär pirrig när jag sitter på tåget och bara tänker på dig och räknar ner varje minut i en timme och en kvart. Jag vill att dom ska ropa ut Nästa Halmstad i högtalarna och stanna tåget. Jag vill hoppa av och och mötas av den finaste killen jag vet. Jag vill bli omfamnad och kramad och pussad. Jag vill gå genom stan och hålla dig i handen och prata om ingenting. Jag vill åka buss med dig till lilla Oskarström och hälsa på din familj. Jag vill lägga mig i din säng med dig och se på film som vi alltid gör. Jag vill sova med dig, för det är då jag sover som bäst. Jag vill vakna på morgonen och veta att jag har en natt till kvar att spendera med dig innan helgen är slut. Jag vill äta frukost och fortsätta att göra i stort sett ingenting förutom att umgås med dig, för det är vad jag tycker om mest. Att vara med dig. Jag vill planera våra kanske inte så långa, men oerhört betydelsefulla kvällar in i minsta detalj som vi alltid gör, för det är så sjukt mysigt. Jag vill gå till ICA med dig och Ronja. Jag vill äta chips och sedan bada med dig. Jag vill sova med dig en natt till och vara så galet lycklig att jag klarar allt ett tag till. Jag älskar oss.

Och snart ses vi igen!<3

1 kommentar:

  1. Uhu, du gör mig så sjukt glad och jag älskar dig så underbart mycket<3

    Åh, åh, åh<3

    SvaraRadera