söndag 7 mars 2010

Dessa jävla söndagar. Man tänker alltid att det ska bli bättre nån gång, men det blir de fan aldrig. Jag tror att alla kommer att förbanna söndagar för all evighet och framtid pga dessa jävla måndagar. Stackars söndagar. Söndagsfuckingångest.

På tal om allt annat i mitt liv så var det väl ganska trevligt igår. Jag och Hannah hade middag med massa folk. Jag blev kanske lite för full ett tag och väldigt sentimental och saknade Anthon väldigt mycket. Annars var det en mycket trevlig kväll.
Har saknat vissa av mina vänner lite.

Snart är det i alla fall min födelsedag och konsert. Fy fan vad jag längtar, helt ärligt jag måste slå ur mig lite aggressioner på random stora män och hoppa runt till galet bra musik. Jag är så himla mogen, jag vet. Men det är jävla skönt att bli så trött att man inte orkar stå upp och alla blåmärken gör att man känner att man lever. Jag låter helt jävla psykad. Jag ska starta en egen Fightclub eller nåt i smyg. Eller bara börja träna somfan. Ut och springa så mycket varje dag att jag dör av trötthet. Fan vad skönt. (Fast nä...)

Jag har nog inte riktigt insett att jag fyller år om fyra dagar. Jag bryr mig nog inte egentligen, men samtidigt går allt så fort att jag blir rädd. Om ett år är jag tydligen vuxen, enligt svensk lag i alla fall. Inte enligt mig själv. Jag känner mig precis lika liten som när jag började i sexan och fortfarande tyckte att alla dåvarande nior var jättegamla. Jag kommer fan aldrig klara mig själv. Jag vill vara liten ett tag till. Just nu vill jag bara vara jag.

Håll om mig hårt och säg att jag är bra.


1 kommentar:

  1. Allting går så jävla snabbt helatiden o: alla förändras snabbt också.. tror du kommer nog känna dig mer vuxen om ett år anyway C:
    oh btw: *håller dig hårt* Maja du e så jävla bra, tack för helgen typ!

    SvaraRadera