torsdag 10 december 2009

Oj, min kära blogg fick en make over, igen. Det blev för dystert med svart. Men oroa er inte, det kommer säkerligen snart tillbaks om jag känner mig själv rätt.

Jag är så otroligt jävla sugen på att mosha. För att inte tala om dans. ÅH vad jag vill dansa och höra på amazing musik och se fantastiska artister på scen. Jag vill ha vår, jag vill ha sommar. Ja ni vet vad jag vill ha, det jag alltid vill. Vinter, fuck it. MEN snart är det jul. Jag längtar lite till julafton, vi ska ändå spendera den med mina kusiner och släkt osv. Det är helt okej. Längtar dock mest till 26e, då ska jag och Anthon köra på Simpsonsmaraton och fetta oss med godis, right? Ehe. Det blir säkert bra.

Hm, tankarna på att han är min, min Anthon alltså. Och på alla fina vänner jag har, som jag tyärr glömmer bort ibland, får mig att må bra. Musik får mig glad, och snart är jag ledig. Det är bäst.
Därför är jag ganska ickedepp för tillfället, vilket betyder att jag inte tänker så mycket, vilket i sin tur betyder att jag inte har så mycket intressant att skriva om.

Lev väl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar