fredag 11 december 2009

Ibland förvånas jag lite av att folk inte vet att jag har fräknar. Fast det är ju inte direkt något jag visar upp haha. Men ändå. I alla fall så sommaren så syns det ju enormt. Anledningen till att jag skriver så jävla mycket om mina fräknar ibland är att jag har väldiga komplex samtidigt som jag fascineras lite av dem.

Sitter och sjunger med till Eminem och känner mig allmänt slutkörd. Jag som inte gjort ett skit på hela jävla terminen, och snart är den slut. Jag är sämst. Herrefan vad fort tiden har gått. Vart tog mitt liv vägen? Vart tog hela 2009 vägen? Snart är det nytt år. Nya drömmar, nya chanser, nya möjligheter, lalalala. Så tänker jag varje jävla nyår, men det blir aldrig som jag trott ändå. Man kanske helt enkelt måste sluta förvänta sig saker. För höga förväntningar är min specialité. Detta året har hittills både vart sämre, men oh så mycket bättre. Så mycket bättre. Om 2010 blir minst lika bra som slutet av detta året så kommer jag att bli glad i alla fall. Men jag kan ju säga så här att jag vill jävligt gärna slippa att fira nyår med min släkt och föräldrars vänner i Mariestad igen. Nej tack. Kidnappa mig.

Nästa år, nästa termin ska jag bli så där bra som jag varit. Jag har faktiskt varit duktig. Ett antal fina MVG:n osv. Jag var bäst. Ärligt talat vet jag inte riktigt vad som hände nu lol. Det gick... dåligt. Jävla äckliga liv. I vilket fall, fan ta er för jag ska bli bäst. Jag kan om jag vill.

Nu ska jag se på film.

So long.





1 kommentar:

  1. Fräknar är nog de finaste en människa kan ha rent utseendemässigt. Jag är avundsjuk.

    SvaraRadera