fredag 11 december 2009


Se den. Jag har sett den hundra gånger och jag kan inte sluta att på något sätt känna igen mig i den.


- He gave me ten rules to follow in our relationship. I thought it was a bit odd, but generous.
-What were they?
[...] If her feet hurts, exchange shoes with her.
Learn to say the following phrase over and over again to yourself
: "It's all part of the charm."
She likes to write. Encourage her.
And finally, your time with her will be the happiest you've been in your life.
Enjoy every secound.



Tss, självklart stämmer inte allt. Men filmen är så söt.

Ibland känner jag att jag bara vill bete mig lika galet som Jordan. Inte bry mig någonstans. Bara låta någon annan bry sig om mig och ta hand om mig och tycka om mig. Men Jordan är krävande. Jag är nog också ganska krävande egentigen. Eller kanske inte lika mycket. Men lite. Jag känner mig i alla fall
ofta väldigt jobbig. Inte bara mot en person. Utan mot alla. Jag är jobbig mot mina föräldrar. Jag känner mig jobbig mot min bror. Jag känner mig jobbig mot min pojkvän. Jag känner mig otroligt jävla jobbig mot mina vänner.

Eller jag vet inte.
Se bara på den jävla filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar