söndag 15 november 2009

Why can i see blood on your hands?


Hey! Ja alltså... Vi ska börja fota skräck och horrorbilder i skolan snart. Så, just for the lulz, kladdade jag ner hela badrummet med blod förut. Jag har aldrig ens försökt fota något sådant innan tror jag såatteeeeeh jag lär få öva lite innan det blir något av det tror jag haha!

På tal om jag vet inte så är det söndag. Söndagar brukar inte vara så farliga på ångestfronten längre. Men just idag var det tungt. Jag vet inte riktigt varför. Jag ligger en jävla bit efter i skolan så kanske därför...
Helgen har i vilket fall spenderast med min familj på ett flytande hotell i Bohuslän. Fin middag och god hotellfrukost. Inte helt fel. Men jag saknar folk. Jag har förövrigt inte festat på ... jag vet inte hur länge. Ärligt talat förvånar det mig hur många det är som tror att jag faktiskt super skallen av mig och festar varje helg eller något. Jag kan påpeka att jag gör det ungfär aldrig numera. Det är dock lite för sällan tycker jag... Ehrm. Ta med mig ut?
Jag träffade i alla fall Ivar ett tag i fredags. Det var mysigt som vanligt. Jag saknar lite att ha sådär riktigt nära vänner hos mig hela tiden, som jag bara helt random kan åka och träffa och berätta allt för och sedan bara få höra att man är bra, för att sedan chilla och skratta åt ingenting. Han är i alla fall sjukt bra. Tack för allt Ivar, du gör mig så jävla glad ska du veta.


Jag kan dessutom erkänna lite smått att jag vill ha jul nu.

1 kommentar: