tisdag 10 november 2009

Resa

Jag kom plötsligt att tänka på hur jävla less jag är på Göteborg. Misstolka inte, för jag älskar Göteborg och det finns många människor här som jag aldrig skulle klarat mig utan. Men jag är så sinnessjukt trött på resten av människorna här. Jag får ångest vid tanken på att jag måste umgås med vissa. Jag är trött på stan. Jag är trött på Önnered. Jag är trött på Frölunda. Jag är trött på spårvagnar och jag är trött på blöta löv och regn. Jag vill resa. Jag vill resta lååååååångt bort så jag kommer ihåg att längta hem igen och kommer ihåg allt fint jag faktiskt har här hemma. Förövrigt hatar jag julen. Låt mig resa bort över julen. Åh ja. Fast jag vill gå på Jul på Liseberg med någon jag tycker om. Det är fint. Det är det enda fina med julen i Göteborg. Jul på Liseberg. Det luktar så gott där och allt är så fint med alla miljoner små lampor i träden. Till och med fakesnön där inne gör mig glad. Ja dit vill jag gå med någon som betyder mycket för mig. Och resa. Vill resa.


Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2 kommentarer:

  1. " Jag vill resta lååååååångt bort så jag kommer ihåg att längta hem igen och kommer ihåg allt fint jag faktiskt har här hemma"

    Same-o, same-o.

    SvaraRadera
  2. Sv: hihihi, tack :*


    Ang. ditt inlägg, vi kan resa tillsammans, tihihihihihi<3

    SvaraRadera