onsdag 19 augusti 2009

I'll swim the ocean for you

Känner mig sådär lagom ickepepp. Jag som skulle börja vända på dygnet osvosv. Men nej, i stället lyckas jag stänga ute mig själv och när jag kommer in igen runt halv 4 i morse så sätter jag mig och ser film tills halv 6 tiden. Då gick min pappa upp och då gick jag och la mig, awesome. Jag blir fan aldrig frisk heller. Konstant halsont och andningsproblem och whatever. Jag blir bara jättetrött på allt. Och jag saknar Anthon oerhört mycket. Dessutom ser mitt rum ut som srsly rena helvetet.
Idag ska jag städa och duscha och vila. Eller ah jag kan typ inte vila. Jag får spasmer och måste göra något i alla fall. Även om jag är sjuk haha. Skitsamma. Mitt äckligt ointressanta liv går inte att skriva så mycket bättre om. Nu ska jag äta frukost.

Over n out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar