måndag 17 augusti 2009

I'm doing fine, I dance alone.

Försöker lära Theo blogspot. Han suger och klagar på att han inte vill ha ett googlekonto. HAHA jag har kul. För övrigt måste jag verkligen börja vända på dygnet, börja förbereda mig mentalt för att börja skolan igen. Usch Å N G E S T. Fick precis ett sms från Ebba också;

Jag är JÄTTENERVÖS inför skolan DD::.

Kände då plötsligt hur otroligt nervös jag också är egentligen. Jag har bara skjutit allt åt sidan lol. Men det blir nog bra, hoppas jag. Hela min värld känns helt upp och ner just nu bara. Jag kan inte tänka klart. det blir bara massa asfkgjsodpviasdff i hela hjärnan och jag vet inte vad jag vill. Eller jo jag vet precis vad jag vill men så enkelt är det inte. Det är aldrig enkelt.

Var med mig, hos mig, och tyck om mig.


Nu ska jag göra ett konto åt Theo för han SUGER på detta, jävla Eb, Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar