söndag 16 maj 2010

Trotts att jag vill äta upp min egna arm av ren ångest och saknad när min fina pojke har åkt hem, så har jag inte vart så här glad på länge. Det känns som om det bara kan gå bättre och bättre nu.

Haft en underbar helg med Anthon och diverse andra människor. Om ca tio dagar får jag träffa Anthon igen och en hel drös med nya och gamla vänner troligen. Förhoppningarna är på topp och det kommer troligtvis bli superkul att åka på festival. Jag peppar Siesta som fan just nu! Kommer bli så jävla skönt. Dessutom har jag tänkt ut lite smått att det är ungefär fyra veckor kvar i skolan. Varav en veckan minus två dagar, går till Siesta = ledig. Sedan är det två veckor kvar, och dessa två sista veckor gör man i stort sett inget jobbigt. Så det känns bra. Snart är allt klart. Jag får lov och allr blir fint. Älskar't.

Förövrigt måste jag säga att Rebecca och Olivia gör mina dagar i skolan värda. Tack brudar.

Nu ska jag fixa ett fotobetyg och se på kärleksfilm.
Bye

2 kommentarer:

  1. Du ser inte Hannahmontana-filmen!!!!

    Saknarey<3333 Tack för en fin helg<3

    SvaraRadera
  2. Arre the one and only16 maj 2010 kl. 23:27

    Awesome, girl ^^ keep it up!

    SvaraRadera