torsdag 29 april 2010

Jag blir helt ärligt, inte sjuk så ofta. Men när jag väl blir sjuk så blir jag alltid så jävla multisjuk att det är synd om mig på riktigt. Och vad tror ni händer nu, dagarna innan Valborg och helgen Anthon ska komma hit? Jo jag blir sjuk. Jättesjuk. Dock så mår jag lite bättre om jag får peta i mig en jävla massa te, tabletter, hostmedicin och nässpray. Tjoho.

Jag har faktiskt bett min älskling att komma hit ändå. Jag vet att jag kommer vara en fitta och ha ont och smitta honom, men jag har inte träffat honom på hur många veckor som helst och jag vill verkligen vara med honom, nu. Behöver honom. Han om någon kan säkert trolla mig frisk<3

Fast som det ser ut nu så lär jag, till min stora sorg, få hoppa över Valborgsfirandet. 1. Jag kommer dö. 2. Jag ska på konsert (PWD!!!) på tisdagen efter helgen, och det vill jag fan inte missa. Även om jag bara kommer stå i ett hörn och snörvla och titta på när alla andra hoppar runt som idioter och har kul, så vill jag gärna dit. Ouh.

Nu ska jag se på ännu en film, det enda jag gör atm förutom att sova.

MVH emomaja.

1 kommentar: