måndag 25 januari 2010

Jag har en bok. Eller nej, jag har rättare sagt tre böcker som jag skriver ner det mesta i varje dag. Dock använder jag bara två nu. Jag skriver ner allt som jag funderar över, allt jag undrar, allt jag vill klaga på, allt jag tycker om, alla jag stör mig på, alla jag älskar och hela helvetet. Jag skulle allmänt vilja dö om någon läste allt som står i dom jävla böckerna.

Men ibland, så som dagar som denna vidriga måndag, så vill jag nästan att någon skulle sätta sig och läsa igenom allt, och bara reagera. Jag vet inte hur personen i fråga skulle reagera. Antagligen väldigt olika beroende på vem som läste. Men det skulle vara skönt om någon reagerade och gav mig lite respons på allt. Att personen som läste kanske kunde förklara allt jag undrar, för mig. Att tycka lite lite synd om mig. Att glädjas med mig eller bara säga "Jaha".

I dunnooo.

1 kommentar: