tisdag 8 december 2009

Trött. Mamma kind of tvingade mig till läkaren igår för att ta den jävla swineflu sprutan. Har helt galet ont i armen nu och på toppen av allt så mår jag skit. La mig runt två, fick feber och frossa, låg och skakade och hackade tänder tills fem tiden i morse, då gick jag upp och tog en ipren och kunde äntligen somna. Sov i två timmar och sen rusade upp för att jag hade försovit mig och skyndade till skolan för att jag tordde att jag skulle ha redivsning, men näe det var ju nästa vecka. Jag kunde lika gärna ha stannat hemma och sovit idag. Äckligt.

Sitter på fotolektionen nu. Vi turas mest om att lyssna på musik och sitter allihop vid varsin dator och gör ingeting vettigt. Är klar med mina skräckbilder, dom blev väl sisådär haha.






Skräck är nog inte riktigt min grej att fota..

I vilket fall. Slutar lektionen om en timme. Då drar jag kanske hem, har sinnessjukt ont i huvudet, och nu skriver jag bara för att jag har extremt tråkigt och inget bättre för mig.

Ha en bra dag ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar