söndag 1 november 2009

Höstlovet

Oj. Alltså jag minns inte ens allt. Men det var ett sjukt jävla otroligt fint lov. Började med att jag och massa pers drog på Partillerocken förra veckan. Det var ganska pepp fastän det var en sådan liten spelning bara. Sen i måndags mötte jag Anthon på centralen. Vi träffade massa folk, chillade hemma i min skabbia källare, såg några tusen filmer och hade lite smått halloweenfirande med min galna släkt. Fint var det att få vara med honom i alla fall. Fast det känns som om jag vart helt isolerad från vardagen aslänge haha. Jag kom precis på att det är skola imorgon och jag har fotouppgifter och svenskaläxor osv att göra. Fan också. Men det gör inget. Jag gillar min skola. Det är chill. Snart är det jul, (omgwtfvarttoghöstenvägen?) och på torsdag är det TDWP konsert! Det blir bäst, jag och twin again.

Nä nu ska jag leta reda på en svensk dikt tills imorgon.
Jag skriver bara massa bajs ändå.

Haa deee






Believe it or not,
but I'm still here.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar