onsdag 21 oktober 2009

Thoughts

Mitt lilla fina block har tagit slut, så jag fick rage förut när jag skar mig på ett papper som jag rev sönder så det skulle få plats i min "lapplåda", då bestämde jag mig för att börja klottra mina tankar, texter, favorit lyrics, idéer and so on i en bok istället. Jag hittade en gammal antekningsbok som får agera klotterplank så länge. Helt ok.

Förövrigt går det väl ganska bra just nu. Känner dock inte riktigt peppen för matteprovet på fredag. Jag kommer verkligen inte klara det. Jag har blivit så jävla dåligt, vad hände? Jag var ju typ mvgbarn i nian. Jag älskar ju att skriva och allmänt intressanta saker. (Erkänner dock att matte aldrig var min grej, men jag hade ju vg i alla fall...) Anyway, hittade farfars (lol?) old school Adidas wannabe tröja. Den är as fin. Röd med lite mörkblå ränder på axlarna, hög krage och så står det typ WP-SYSTEM på ryggen i mörkblått haha. Fint.

Nu ska jag kanske plugga.
hablahablhbalblah. Peppar lovet.

Ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar