söndag 18 oktober 2009

Aj Oj Ja

Konsert igår.

Köade i mer eller mindre sex timmar. Vi frös. Men det var det värt. Så jävla värt. Stod längst fram i mitten somewhere och klämdes ihjäl. Eller i alla fall mina höfter och revben. Min högra höft är helt demolerad och det gör ont som satan i mitt ena revben. MEN AH. I alla fall så var det alltså helt amazing för att vara BMTH. Seriöst det var sjukt bra. HBS och Adept var grymma också. Sen i slutet bad Oli alla att komma upp på scenen. Daymn, alla började klättra på mig och trampa mig i huvudet så jag höll på att svimma. Så jag klättrade över staketet och upp på scenen också. Tror att jag fick en smäll i huvudet då för jag ville spy när jag kom upp. Mennneee det var sjukt amazing ändå. Helt jävla as värt.


1 kommentar:

  1. Haha, fan vad nice.
    Tänkte precis hur det skulle gå om lilla korta jag var där, hade blivit ihjälptrampad >:

    SvaraRadera