tisdag 13 oktober 2009

It's nice to be alive and "feel nothing at all"

Oj.
Bloggen fick en makeover och blev mörk. Det kändes rätt med tanke på att det är höst och allt. Fan vad jag tjatar om den jävla hösten. Men i alla fall. Jag är trött som bara helvete. Jag kan inte sova på nätterna. Inatt satt jag uppe och lyssnade på någon random spellista Theo skickat till mig. Sen efter säkert två timmar så kom jag på att det jag lyssnade på var helt okej. Vissa låtar riktigt bra. Så ser jag att jag sitter och lyssnar på NIN?!?!?!! NEJJJJJJJJ. Det går inte för sig. Jag kan ju bara liksom inte ändå åskit bara sådär ehe. Jag är ledsen men jag får nog ljuga lite för mig själv.

Nu ska jag fortsätta lyssna på spellistan i smyg och plugga järnet. Två prov imorgon och ett till prov plus en inlämning eller whatever på fredag. Jag kommer ju få ig igen kan jag ju säga direkt.

Hero to zero.

1 kommentar: