torsdag 8 oktober 2009

Det känns som jag har vinter i hjärtat.

Fast det är ju inte riktigt sant. För jag blir fortfarande lika varm i hela kroppen när jag tänker på en viss person. Han är fin han. Finast faktiskt.
Men det är höst. Jag känner inte riktigt peppen för någonting när det blir mörkt ute. Jag är nog ett sommarbarn, eller hur man nu ska uttrycka sig. Jag går i någon form av mental ide på vinterhalvåret och sen på sommaren så lever jag fullt ut. Hablahablhablah. I alla fall så tyckte jag att det var lite smått icke uppdaterat här så jag slänger upp ett inlägg, dels för sakens skull och dels för att jag inte orkar göra engelska. Skolan kommer ju gå åt helvete känner jag redan nu. Jag har inte ens gått två månader. Jag kan brinna i en eld. FAST jag tror att det gick bra på mitt Sh prov idag. Så suck on that.

Nästa helg är det konsert. Kan ju säga såhär att jag l ä n g t a r. Jag behöver det. Krille, du och jag ska peppa lika hårt som vi brukar göra till mobilhögtalare, fast denna gången till feta förstärkare osv. Okej!? Förövrigt spelar nog The Tour Of Doom på min födelsedag i mars. Job For A Cowboy! Lamb of God och August Burns Red! Dessutom ska Kent ha en eller två spelningar i mars också! ÅÅHHHJajajaja.

Fina grejer.


1 kommentar: