tisdag 1 september 2009

September is suicide season

Nej men det vore ju väldigt deprimerande. Igår var det ju förövrigt sista "sommardagen" i år och det _spöregnade_. Men idag, första höstdagen, så var det 25 grader varmt och finfint väder med sol. Åh vi satt halva klassen ute i gräset och chillade förut och diskuterade vilt om våra oerhört kreativa idéer om hur vi ska samla in pengar till klassen haha! Så jälva fint. Jag har nog egentligen inte så mycket att skriva. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, som jag har lust att dela med mig med. Jag har i alla fall köpt upp alla mina pengar på konsertbiljetter nu. i 20 dagar till får jag svälta. Fast ska iofs sälja grejer med Hannah på lördag, så hoppas jag blir lite smått rikare då!

Vi får hoppas på en fin höst.
En mysig, färgglad röd och orange höst.
Inte allt för regnig och inte allt för deprimerande.
Inte allt för ensam och inte allt för mörk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar