tisdag 27 april 2010

Fan vad jag uppdaterar dåligt. Inte för att någon läser, mest för att jag tycker det är fint att skriva. Och bra för mig att skriva av mig. Dåligt av dig Maja.

Just nu ligger jag i min säng och avlider. Feber, hostar som ett djur och min hals och luftrören mår mindre bra. Inte direkt vad jag planerade den här veckan, hoppas jag blir frisk.
Tyvärr måste jag till skolan ändå, nationella i engelska. Hur fan ska jag lyckas skriva en uppsats på engelska med en hjärna som strejkar i brist på sömn och ork? Lycka till! Tack, tack.

Snart är det i alla fall helg. Då kommer min älsklingskille upp till mig.
Trodde aldrig någonsin att det kunde vara så lätt att vara med någon, och att vara kär i den personen, utan miljoner av problem varje dag. Men det här känns lika rätt som för åtta månader sedan. Om inte ännu bättre.

Det enda som finns i min hjärna är du.
Anthon Anthon Anthon Anthon.

1 kommentar:

  1. Jag läser! Jag går in på blogspot varje dag för att se om du uppdaterat. Det har jag gjort varje dag sen du skrev till mig på ec för en 9 månader sedan. Åh.

    Jag ska ta hand om dig i helgen. Pyssla om dig och så. Komma ner med te på bricka och massera dig.

    Förr så tittade jag alltid på andra som varit ihop jättelänge och hade förutfattade meningar. "Äsh, de har säkert tröttnat på varandra egentligen", "De håller bara ihop för sakens skull".

    Inte med dig. Åh, jag har aldrig ångrat dig. Jag har aldrig varit trött på dig, och jag kommer aldrig att tröttna på dig. Åh, vad jag älskar dig. Du är med mig varje dag och fyller min hjärna med lyckliga tankar och mitt hjärta med glädje.

    Jag är glad för oss. Jag är stolt över att jag lyckats med något. Jag är stolt, för vi har verkligen funnit varandra i en förstörd värld.

    Jag hade kunnat leva hur som helst, vart som helst, bara jag får vara med dig.

    <3

    SvaraRadera