onsdag 23 december 2009

Jag känner mig VÄLDIGT mogen som sitter och lyssnar på Alesana. Men liksom... Ah det går inte att hjälpas ibland heh. Det är helt galet hur fort tiden går. Jag blir lika förvånad varje gång jag inser det. Det känns verkligen som om det var förra veckan som jag satt och stoppade nejlikor i en apelsin i vardagsrummet. Men det var ett år sedan. Imorgon är det julafton, igen. Åka och fira med mina wonder cousins och den halvan av släkten. Helt okej. Men still, samma gamla rutiner.

Vi åker och hämtar upp min mormor och morfar runt två tiden, åker till min moster och morbror och kusiner. Chillar (eller inte jag, min bror och våra kusiner med tanke på att alla fyra säkerligen har damp eller något ditåt). Tvingas se på Kalle Anka osv. Äter fet lunch/middag. Äter efterrätt + öppnar julklappar. Ibland kommer tomten, om någon orkar anstränga sig så mycket. Jag kan erkänna att jag fortfarande är sinnessjukt rädd för den helvetes tomtemasken. Jag hatar den av hela mitt hjärta. Sen chillar vi ett tag till tills mormor och morfar blivit trötta, och då måste vi åka hem.

Funny.

God jul, fuckers.
Ha en trevlig julhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar