tisdag 22 september 2009

Kom till Västra Frölunda

Ah, allting börjar hemifrån.

Jag är en otroligt förvirrad ung flicka. Jag vet aldrig vad jag vill.
Jag vet aldrig vad jag känner.
Samtidigt vet jag exakt vad jag vill ha och vem jag vill ha.
Och jag vet inte hur många gånger jag har sagt detta, men Jag vet inte.
Jag kan gärna lyssna på andra och hjälpa andra. Det är det jag är bäst på. Jag gillar ju inte att förmedla mina känslor egentligen.
Men jag behöver ändå medkänsla och bekräftelse. Jag behöver uppmärksamhet och omtanke. Jag är otroligt krävande egentligen. Jag menar verkligen paranoid ibland och sinnessjukt jobbig mot mig själv. Det är faktiskt otroligt jobbigt att hantera ensam.

Men jag visar aldrig något sådant offentligt.



Klarar ni av mig? Klarar någon av mig?
Klarar du av mig?


sdosj¨g+49gu+9ehagh048b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar