torsdag 10 september 2009

Titel

Det slog mig plötsligt när jag satt på spårvagnen förut att jag saknar så jävla mycket människor hela tiden. Vissa träffar jag varje dag och andra har jag inte träffat på hundra år.

Jag saknar framför allt Hannah och Sara.
Fyfan vad längesen det var vi. MSH liksom, minns ni sommaren när vi tältade?
Eller sackosäckarna i saras badkar? Åh jag saknar oss.

Jag saknar Kima och Hanna.
West coast riot 2008. Så jävla underbart, right?
Saknar massor.

Jag saknar Alexander.
Hallå vi skulle ju ha filmkväll och LAN nån helg, remember?!
Vi måste ses snart.

Jag saknar min förra klass, 9F.
Haha jag träffade ju faktiskt Rickard idag, och då kom jag på att jag saknar ju resten av klassen lite också. Åh vi var bra, visst var vi?

Jag saknar Rebecca, Zan, Kalleboi, Lucas, Choffe, Oscar, Frida, Ida
och resten av min nya fina klass.
SE1B kommer ha tre fett roliga år känner jag på mig. Helt fantastiskt.

Jag saknar Krille, Simon och Emil.
När vi spelade skumma spel och skrämde upp varandra (mest mig lol) somfan hemma hos Simon nån kväll. Det var grymt rolig kväll!

Jag saknar Sandra, Liza, Ivar, Viktor, Henke och resten av alla otroliga människor från i somras.
Fyfan vad kul vi hade säger jag bara.

Jag saknar Falk.
Du är fett bra! Vi måste ses snart igen.

Jag saknar Theo.
Du är alltid du. Och du vet att du alltid betyder otroligt mycket för mig, okej.

Och jag saknar självklart Anthon.
Du är finast och så otroligt underbar. Du gör mig så jävla glad. Vi ses imorgon! <3

Och jag saknar resten av alla människor som inte står med här också.

Nu ska jag packa (som jag borde gjort för flera timmar sedan..) och sova.
Imorgon tar jag tåget till Halmstad.
Underbart<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar