söndag 6 september 2009

All I wanna do is BANG BANG BANG

Känner att denna bloggen börjar mer och mer bara handla om baksidan av mitt helt fantastiska liv. För egentligen har jag ju inget att klaga på, eller? Ganska patetiskt egentligen. Att jag själv aldrig lyckas med den skiten jag proppar i alla andras hjärnor och det jag hatar mest; Enbart negativt tänkande människor. Muteras jag till en sådan ska jag personligen ta livet av mig. För sådana personer gör mig så jävla arg och deprimerad.

Så därför ska jag ska räkna upp allt som är bra nu.
Jag har världens finaste vänner.
Jag har världens finaste pojkvän.
Jag ska gå på otroligt många bra konserter under hela hösten.
Jag ska få åka till Anthon nästa helg.
Jag ska träffa Krille imon, jag har saknat honom massor.
Jag har en helt amazing ny klass som tycker om mig som jag är.
osv.

Det är otroligt hur en eller två små saker kan få en att gå ner sig så hårt när man har ett hundratal saker man kan vara glad åt istället. Människor är helt enkelt dumma.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar