fredag 14 augusti 2009

You'd better dance like no one else watchin' you.

Oh well. Nu ligger jag här igen, eller fortfarande kanske jag ska säga, i min säng som jag egentligen älskar otroligt mycket. Men efter att ha legat inne en hel dag när jag egentligen ville ut och ha en wonderful kväll med The Ghang så känns den inte alls lika inbjudande längre. Jag har mest ont i ryggen. Känner mig dock mycket bättre. I morse trodde jag att jag skulle dö lite ett tag. Men om jag känner mig såhär imorgon så drar jag nog till Kba på parti hos Danne med folket. Ibland önskar jag mig bara en riktigt jävla karatefylla för en endaste kväll. Ska nog iofs inte dricka så mycket imorgon haha med tanke på att jag ska hem sen. Men ändå. Jag vill bort från verkligheten bara för några timmar. Nej jag är ingen fjortis..... Tbh så tror jag faktiskt att ni fattar vad jag menar.
Jag vill för övrigt ha en lika fin blogg som Rebecca. Men jag är för oskillad och lat för att kunna fixa en. Någon som har lust att hjälpa till eh? Och på tal om Rebecca, jag skanar henne massor! I dunno whai. Men vi ska iaf ha ett sent sweet 17 partey nästa år när vi fyller år! Redan bestämt och klart alltså. Bara för att 17 är en sådan fruktansvärt meningslös ålder.


Nu blev jag plötsligt mer ledsen över att jag inte var med idag i stan..

- TheItch säger (22:33):
*jag badadde i älven med en kille. vi bråkade om en gibson gitarr som ett band kasta i!
Peter Pan säger (22:34):
*HAHAHA
- TheItch säger (22:34):
*vi kommer med på tidnigen imorgon!



Åh fan vad jag hade velat se det.
Nu ska jag kurera mig och lyssna på på Inhale Exhale för jag är tuff.



1 kommentar:

  1. åh åh åh ja vi ska ha ett sweet 17 party. och jag saknar dig med :@

    SvaraRadera