torsdag 13 augusti 2009

Äckligt.

12 dagar.
Tolv jävla dagar kvar av mitt älskade lov. Min sommar. Min frihet.

Ärligt talat, detta har vart den bästa sommaren hittills. Tack till alla som fått upp mig på fötter igen. Tack till alla som gett mig dom bästa stunderna på länge och bevisat att jag faktiskt betyder något också, att jag faktiskt finns och är någon. Även om allting skiter sig totalt för tillfället haha, och att jag håller på att bli sjuk, så mår jag så jävla bra just nu. Just precis exakt nu mår jag bra.


Jag funderar för övrigt på att städa mitt rum. Tror inte jag har städat här sen i början av sommarlovet. Jag vågar inte ens tänka på hur det ser ut här egentligen för jag stänger av min /care-förmåga när jag vistas i mitt rum. Fast jag har lite för ont överallt och klockan är snart 3 på morgonen så eh, nej.

Ska nog koka te istället. Bara för att jag älskar att vara vaken när alla andra sover.

Over 'n' out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar