söndag 19 juli 2009

_TEXT_

Allt vi gått igenom tillsammans.
Alla år tillsammans med dig.
Jag förstår fan inte hur du har stått ut med mig, och ibland förstod jag fan inte varför jag ens pratade med dig.
Men egentligen vet jag ju varför. Det kommer jag alltid veta. För längst inne är du min bästa vän. Min älskade fina bästa Theo. Jag älskar dig och kommer alltid göra det. Jag vet inte på vilket sätt och jag bryr mig inte längre. Jag vill bara att du ska veta att jag alltid finns för dig. Jag har nog redan både sagt det och svikit dig alldeles för många gånger för att du ska tro mig, och jag förstår om du inte gör det. Men jag menar det alltid. För jag kan inte tänka mig att jag någonsin kommer möta någon annan som är mer lik dig. Du är min slampa med störd humor som gör mig så jävla glad av att bara finnas till.

Du är mig.
Lämna mig aldrig.

Aldrig på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar