tisdag 28 juli 2009

nejnejnejnejnejejejejenejenejenje

Jag är så oändligt trött på dessa väggar.
Just nu hatar jag mitt rum. Jag hatar mitt fula skeva skrivbord. jag hatar min hårda skrivbordsstol. Jag hatar min meningslösa whiteboard som jag inte använder till mer än att kladda på. Jag hatar min äckliga dator med gammal möglig yoghurt mellan tangenterna. Jag hatar allt damm under mitt skrivbord. Jag hatar min fula matta som bara suger åt sig hårstrån och skräp. Jag hatar min fula garderob som jag ändå inte har mina kläder i. Jag hatar min stol vid fönstret som ingen någonsin sitter i ändå, som enbart används till att slänga kläder på när golvet är fullt. Och mest av allt hatar jag min jävla säng, som i vanliga fall är min älskade bästa vän.

Jag vill här ifrån.

Bara ett litet tag,
så jag i alla fall kan komma ihåg hur mycket jag älskar min säng egentligen.


Jag saknar Twin massor. Och Hannah. ÅH vad jag saknar Hannah.
HannahHannahHannahHannahHannahHannahHannahHannahHannahHannah
Måste ringa henne imon. Måste prata med Hannah.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar